15.04
2020

Чи працює абонентний відділ, як передаються показники і чи будуть санкції стосовно боржників під час карантину? Який порядок повірки лічильників під час карантину?

Карантинні заходи на ОКВП «Дніпро-Кіровоград» діятимуть із загальнодержавними.

Обмеження у роботі деяких структурних підрозділів ОКВП «Дніпро-Кіровоград» будуть діяти щонайменше до 24 квітня і до подальших рекомендацій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

До цієї дати продовжується припинення роботи водомірних майстерень на всіх підрозділах ОКВП «Дніпро-Кіровоград», а саме: демонтаж, монтаж, позачергові розпломбування, обстеження, тощо. Споживачам, яким призначено виконання даних робіт на період карантину, буде повідомлено додатково про дату виконання зазначених робіт.

Також обмежено доступ до абонентних відділів. До них потрібно звертатися особисто лише за умови переукладання типового договору з ОКВП «Дніпро-Кіровоград». Всі інші операції – оплата послуг, внесення показників, з’ясування стану особового рахунку та інші – можна телефонами кол-центру (0522) 368-368, 050-488-86-91, 050-488-86-92, 050-424-65-00, 067-414-41-74) чи абонвідділів (перелік номерів – тут https://dnipro-kirovograd.com.ua/contacts), в особистому кабінеті на сайті ОКВП «Дніпро-Кіровоград» (https://dnipro-kirovograd.com.ua/ls), через мобільний додаток (https://dnipro-kirovograd.com.ua/mobile-app), через Viber-бот (viber://pa?chatURI=dnipro-kirovograd).

Показники вузлів розподільчого обліку знімаються споживачем в останній день розрахункового періоду та надаються виконавцеві у строк з 25-го по 30(31) число розрахункового місяця, одним з таких способів:

– телефоном через кол-центр (0522) 368-368, 0504888691; 0504888692; 0504246500 та 0674144174;

– через безкоштовний мобільний додаток ОКВП «Дніпро – Кіровоград» завантажений за допомогою Google Play чи AppStore;

– через особистий кабінет на сайті https://dnipro-kirovograd.com.ua, де абонент може перевірити стан особового рахунку, заборгованість за спожиту воду та скид стоків, внести показники приладу обліку.

– через бот у «Viber». Для цього необхідно встановити цей месенджер на смартфон, знайти та приєднатися до публічного акаунту ОКВП «Дніпро-Кіровоград» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота.

Приєднатися до паблік-акаунту Viber можна за посиланням: viber://pa?chatURI=dnipro-kirovograd

На сайті ОКВП «Дніпро-Кіровоград» в особистому кабінеті зазначено, що надані показники будуть зараховані в системі, як показники за поточний календарний місяць.

Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не встановлено договором.

Просимо не допускати виникнення заборгованостей за спожиті послуги. Своєчасна оплата спожитих комунальних послуг – це запорука стабільної роботи підприємства.

Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) внесено ряд змін в Закон України «Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII, а саме:

до 1 липня 2020 року зупинено дію підпункту 10 частини другої та підпункту 2 частини четвертої статті 7 та частини першої статті 26 стосовно нарахування та сплати пені у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги.

Оплатити послуги ОКВП «Дніпро-Кіровоград» можна легко і не виходячи з дому.

Для цього є:

–   системи онлайн-банкінгу (наприклад, «Приват24» – розділ «Усі послуги» – «Комуналка»);

–   мобільний додаток підприємства (https://dnipro-kirovograd.com.ua/mobile-app розділ «Оплата онлайн» – вводите сумму і натискаєте «Сплатити»: оплата відбувається через систему «Приват24» чи за допомогою реквізитів карти, вся процедура займає одну-дві хвилини);

–   банківські термінали, які встановлені майже у кожному супермаркеті. Для цього потрібно лише мати банківські реквізити та номер особового рахунку (все це можна переписати із паперового бланку платіжної квитанції від ОКВП «Дніпро-Кіровоград»).

Як виконуються планові та аварійні роботи?

Основне завдання нашого підприємства – забезпечення надання вчасних та якісних послуг з водопостачання та водовідведення мешканцям, які є споживачами Олександрійського водопровідно-каналізаційного господарства ОКВП «Дніпро-Кіровоград», особливо в умовах карантинних заходів. З цією метою щоденно працівниками нашого підприємства виконуються попереджувально-планові, а у разі необхідності й аварійні ремонті роботи на водопровідних та каналізаційних мережах.

Не зважаючи на карантин, у постійному режимі працюють аварійно-ремонтні бригади, диспетчери, слюсарі, оператори насосних станцій, водії спецтехніки, працівники лабораторії та ще багато людей, які роблять все для безперебійного водозабезпечення споживачів та прийняття стоків від них. ОКВП «Дніпро-Кіровоград» постійно слідкує за наявністю реагентів для очищення води, витратних матеріалів та справністю обладнання.

Бережіть своє здоров’я та залишайтеся вдома.

Адміністрація ОКВП «Дніпро-Кіровоград»

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень