Поблизу Знам`янки машиніст помер прямо під час руху потягу
Під час руху у напрямку станції «Знам’янка», машиніст проігнорував звернення чергового по станції «Королівка». Тоді було викликано його помічника, який знайшов машиніста в кабіні без ознак життя, після чого застосував екстрене гальмування.
![](https://picua.org/images/2021/08/30/315072ed5ff8d3aa64102ebf976b6f98.jpg)
Протягом всього літнього сезону залізничники від півдня до півночі, від сходу до заходу країни повідомляли про нестерпні умови праці, про кабіни електровозів, розпечені до 45-50 градусів за Цельсієм.Відповідно ГОСТу 12.1.005 -88 температура в кабіні має бути в межах 22-24 градусів.Самі працівники зазначають, що розташовані у кабінах прилади не витримують перегріву. Не перший рік трудові колективи депо, Вільна профспілка залізничників України б’ють тривогу через те, що кожного сезону на робочому місці в кабінах гинуть машиністи. Таких навантажень, перегрівів не витримує навіть здорове серце.
Залишити відповідь