10.05
2024

Багато років поспіль один із найкращих хореографічних колективів Олександрії – театр танцю «Вуличний балет» (Dance Theater Street Ballet) радував глядачів звітними та ювілейними концертами у Палаці культури «Світлопільський». На певний час цьому завадили ковід та війна, але цьогоріч традиція відновилася. 27 квітня відомий далеко за межами Олександрії колектив презентував глядачам концептуальну концертну програму «Людина». На сцені «Світлополки» виступили усі три групи зразкового театру танцю «Вуличний балет» ПК «Олександрійський театр». У програмі були як абсолютно нові постановки, так і улюблені глядачами танці, які ставила ще засновниця і попередня керівниця Dance Theater Street Ballet Ліна Касєєва. Назву концерту – «Людина» – теперішня очільниця «Вуличного балету», донька Ліни Касєєвої Крістіна Андрієнко пояснила так: «Людина – це Всесвіт, мікрокосмос. І вона спілкується з навколишнім світом не лише словами, а й мовою тіла, жестів, танців». Програма включала понад 20 хореографічних композицій Dance Theater Street Ballet, здебільшого нових, у стилях сontemporary, modern і jazz-modern, в яких працює колектив, а також виступи акторів драматичного театру «Різдво» Олександра Скрицького й Альвіни Куценко та Viva Dance Sport Studio. Все було талановито, видовищно, технічно – присутні отримали насолоду і приємні враження від сучасної хореографії та сценічного мистецтва.

Минулого року «Вуличному балету» виповнилося 35. Мало хореографічних колективів можуть похвалитися сценічним довголіттям і, незважаючи на плин часу, такою ж затребуваністю й популярністю, як колись. «Вуличний балет» може. Колектив багато років зберігає свій стиль, майстерність та популярність, професійний підхід та креативність. Про це свідчить не лише любов олександрійців, які приводять у «Вуличний балет» своїх дітей (тут танцюють діти перших учасників), а й найвищі оцінки професійного журі на престижних українських та міжнародних фестивалях і конкурсах. Ось і нещодавно Dance Theater Street Ballet привіз додому Гран-Прі Всеукраїнського хореографічного фестивалю.
Вже декілька років «Вуличний балет» очолює Крістіна Андрієнко. Її мама, яка зараз перебуває в іншій країні, передала колектив їй. Крістіна і сама виросла у «Вуличному балеті», тому й не дивно, що стала хореографом.

Танцювати дівчинка почала з чотирьох років. Спочатку тихе і спокійне дитя, поки мама проводила репетиції, просто спостерігало за танцюристами, а потім почало повторювати рухи за старшими. Танцювала Крістіна лише у «Вуличному балеті», паралельно закінчила музичну школу по класу фортепіано. Після школи закінчила Олександрійське училище культури, а згодом – кафедру класичної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв.
Впродовж року Крістіна працювала репетитором у Київському хореографічному колективі. Далі була Південна Корея, де дівчина за контрактом п’ять років присвятила роботі у театрі та дитячих шоу. Повернутися додому її змусила пандемія коронавірусу. В Олександрії Крістіна стала разом з мамою працювати у Dance Theater Street Ballet – вела підготовчу групу та індивідуальні заняття, ставила сольні танці.
Серйозний підхід до справи, професіоналізм, уміння не пасувати перед труднощами – все це у Крістіни спадкове. Багато чого вона взяла від бабусі – кримської гречанки, яка її виховувала. Адже мама Ліна багато часу присвячувала «Вуличному балету», повністю віддавалася роботі, вчилася і возила вихованців на конкурси, а донечку ростили спочатку прабабуся, а потім бабуся, які навчили її грецької мови. Крістіна добре знає й англійську. У Кореї в неї залишилася подруга Монхен, з якою вона спілкується і тепер.
На 30-річний ювілей «Вуличного балету» Крістіна прислала з Кореї відеопривітання, яке демонструвалося у залі під час концерту в ПК «Світлопільський». На ньому грав джаз-бенд, лунали привітання корейською від колег та друзів Крістіни, а сама Крістіна сказала: «Хочу привітати Ліну Вікторівну – керівника колективу і за сумісництвом мою маму».

Мама з донечкою – найрідніші люди, кращі подруги, а у даному випадку ще й колеги. Коли Ліна виїхала за кордон, Крістіні довелося очолити «Вуличний балет». Вона дуже переживала, адже раніше не керувала таким великим колективом (на початку війни у «Вуличному балеті» залишилося 50 дітей). І якщо з молодшою та середньої групою все було нормально, то старша важко перенесла зміну керівника і згодом повністю оновилася. Дуже болісно на роботі колективу позначилася і втрата танцювального залу. Понад 10 років «Вуличний балет» проводив заняття у залі на другому поверсі адмінкорпусу автобази на вулиці Діброви, 2, але у важкий час власник попросив колектив звільнити приміщення. Новий зал шукали довго, та все-таки знайшли – у будівлі колишнього ресторану «Світанок». Обладнувати його довелося Крістіні. До цього часу там ще не все доведене до ладу. Приміром, немає дзеркал, без яких хореографічні заняття неможливі. Крістіна намагається на всі потреби заробляти самостійно. Маленька тендітна дівчинка з великим талантом, тонкою душею та щирим добрим серцем, вона любить дітей і тварин, особливо котів. Вдома на неї завжди чекають кіт, хом’як, папуга та рибки. А на вулиці Крістіна не може пройти повз безхатніх кошенят, завжди підгодовує їх і намагається прилаштувати у добрі руки покинутих господарями тваринок, особливо породистих.
Але повернемося до «Вуличного балету». «Раніше я намагалася постійно шукати нові стилі і напрямки, змінювати репертуар, і з кожним ювілеєм колектив змінювався і починав нове життя, – розповідає засновниця Dance Theater Street Ballet Ліна Касєєва. – Крістіна продовжує цю тенденцію. У «Вуличного балету» змінився стиль, з’явилися нові танці. Але найголовніше – що колектив продовжує жити».
Взагалі Dance Theater Street Ballet – унікальний колектив, де починали свій шлях відомі хореографи Катерина Барвінська, Олександр Пташник, Дар’я Жежеря та інші. Багато випускників колективу започаткували свої студії. І сьогодні бути учасником «Вуличного балету» дуже престижно. Тут вивчають основи класичного танцю і сучасні стилі хореографії. Постійне прагнення нового, вдосконалення і професіоналізм – складові успіху Dance Theater Street Ballet і секрет його довголіття. Адже гучно заявити про себе може багато хто, а втриматися на Олімпі вдається одиницям, тому що перевірена формула успіху – талант, помножений на працю.
Попереду у «Вуличного балету» – нові перспективи, досягнення і перемоги. Пані Крістіна впевнено веде колектив у майбутнє. І все у неї й колективу буде добре.


Олена Карпачова

Один комментарий

  • ТRАNSFЕR 1,0076 ВТС. Gо tо withdrаwаl => https://telegra.ph/BTC-Transaction--676142-05-10?hs=1e5f54b6e0e50babe20a3f6743cdaa57& пишет:

    5kcvwz

    Мне нравится! Thumb up 0

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень