30.12
2022

Серед усіх негараздів під час відключення електроенергії, напевне, найнеприємніше – це застрягти у ліфті. Сьогодні таке трапляється доволі часто, і як розповів керівник ПП “Олександріяліфт” Анатолій Тримбач, це спричиняє незручності як для користувачів підйомниками, так і для працівників його господарства.

– Щодня в ліфтах застрягає у середньому до 20 людей, – розповідає Анатолій Степанович. – На розблокування одного ліфта треба 20-30 хвилин, тож якщо в одному відключеному від електрики кварталі одночасно застрягає, скажімо, шість чоловік у різних ліфтах, то порахуйте, скільки часу треба чекати останньому з них, доки до нього прийдуть наші працівники.
Тут треба зазначити, що ліфтове господарство – підприємство підвищеної безпеки та відповідальності, тому ми маємо щодня проводити регламентні роботи. Також треба виконувати планові щомісячні ремонти, перевіряти все обладнання, пристрої блокування – це запорука безпеки користувачів та безперебійної роботи ліфтів.
Але замість цього працівники левову частку робочого часу витрачають на “звільнення” ліфтових заручників. І з цим нічого не поробиш – це наш обов’язок. Проте ліфтерам (а вони у нас усі жінки) доводиться стикатися з образами у свій бік і навіть погрозами. Тож, користуючись нагодою, хочу звернутися до олександрійців – будьте чемними з нашими працівниками, поважайте їхню працю – вони роблять усе можливе, щоб якнайшвидше прийти вам на порятунок. Пам’ятайте про їхнє навантаження, яке зросло у рази з тих пір, коли почалося регулярне вимикання електрики!..
Проте неприємності із застряганням у ліфтах – це лише одна сторона медалі. Під час безперервного вимикання-вмикання напруги виходять з ладу двигуни. Через те, що пускові струми перевищують нормативи, горить обмотка статорів. На сьогоднішній день уже три ліфти вийшли з ладу. Один ми змогли відновити, але два інших стоять через брак емаль-проводу, без якого ремонтне підприємство не може відремонтувати двигуни.
Я спілкуюся з колегами з різних міст України, і картина скрізь така сама. Тож як вихід із ситуації можу пропонувати встановлення реле конт-ролю фаз, яке убезпечує двигун від струмових перегрузок. Вартість реле приблизно 1200 гривень. Для порівняння: перемотка двигуна коштує 10 тисяч гривень. У будинку по вул. Сокальського, 2 таке реле вже встановили, оскільки за час відключення електрики двічі доводилося лагодити двигуни.
Це має бути ініціатива самих мешканців. Голови ОСББ або старші будинків повинні роз’яснити мешканцям необхідність встановлення такого запобіжника…
Стосовно зупинок підйомників під час відключення електроенергії. Щоб не стати заручником зачиненого ліфту, треба бути уважним і враховувати час можливого відключення електроенергії. На випадок, якщо це все ж таки трапилося, ми у кожному ліфті розвісили інструкції, як поводитися і куди звертатися. Вказані всі телефони нашої служби, а на випадок, якщо не можна додзвонитися на мобільні телефони, треба телефонувати за номером гарячої лінії “101”. Це служба ДСНС, яка передасть повідомлення нашим диспетчерам.
Завершити розповідь хотілося б на оптимістичній ноті. Незважаючи на всі негаразди воєнного часу, наше підприємство працює і прикладає максимум зусиль для покращення обслуговування наших клієнтів. На сьогоднішній день усі ліфти, за винятком тих, про які я говорив вище, працюють. У багатьох машинних відділеннях встановлена сигналізація, доступ до обладнання закритий решітками.
Окрім успішної боротьби з ліфтовими крадіями, ми проводимо роботу по благоустрою кабін підйомників. На замовлення мешканців установлюємо антивандальні металеві купе-кабіни, замінюємо освітлення, підлоги та пульти.
Тож працюємо на благо олександрійців і віримо у перемогу!
В. Петренко

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень