Стінопис до 140-річчя театру корифеїв створюють у Кропивницькому
Відомий мураліст Олександр Брітцев працює над стінописом, присвяченим 140-річчю першого українського професійного театру. Ініціатива створення муралу в Кропивницькому належить голові Кіровоградської обласної ради Сергію Шульзі.
«Перша наша зустріч із Олександром відбулася у травні. Нас познайомила директор Музею мистецтв Тетяна Ткаченко. Кілька місяців художник досліджував тему театру, його історію і одночасно працював над сюжетом. Готовий ескіз Олександр презентував у липні. Основна фігура – Марко Кропивницький», – розповів Сергій Шульга.
Він зазначив, до створення стінопису долучилося більш як півтора десятка небайдужих.
«Стінопис створюється коштом людей, які підтримали ініціативу, які люблять не лише своє місто, а й театр. Жодної копійки з бюджету! Я б назвав це народним муралом. Щиро дякую всім і кожному, хто долучився до проєкту», – підкреслив голова облради і додав, що на стінописі буде QR-код з інформацією про меценатів.
Сергій Шульга зауважив, сюжет стінопису з корифеєм театру Марком Кропивницьким має ще й просвітницьку місію.
«Днями студенти зняли відео, на якому розпитують містян, що на їхню думку зображено на муралі. Більша частина відповіла, що козак, ще частина – що це Шевченко і лише одна людина розгледіла там Марка Кропивницького. І це сигнал – ми живемо в місті, яке має ім‘я видатного драматурга, але не завжди знаємо як він виглядає. Сподіваюся, тепер обличчя корифея театру буде більш упізнаваним», – сказав голова облради.
Мураліст Олександр Брітцев розповів, що назвав стінопис «Корифей Марко».
«Поки я працюю, часто чую, як люди обговорюють мурал. Зрозуміло, перше питання – що зображено. Зображений Марко Кропивницький. Тут багато закодованих символів. Після завершення роботи містяни ще довгий час їх знаходитимуть. Кожна деталь має свій сенс. А весь сюжет – це непереможний український дух», – пояснює художник.
Олександр Брітцев зазначає, роботи залишилося на кілька днів.
Микола Шатайло – підприємець, який долучився до створення стінопису. Його бізнес – це техніка для висотних робіт.
«Я люблю своє місто і хочу, щоб воно ставало кращим. Ще кілька років тому ми обслуговували цю стіну. На ній розміщувалися рекламні щити. Сьогодні тут створюється новий символ Кропивницького. І ми дотичні до цієї справи», – прокоментував він.
Розмір муралу орієнтовно 25 на 19 метрів.
Підготовчі роботи передбачили утеплення стіни, шпаклювання і покриття спеціальною фасадною фарбою, яка захищатиме колір стінопису.
Для художніх робіт знадобиться понад 250 балонів фарби.
Стартувала реалізація ініціативи на початку вересня.
Отличный материал, спасибо. Можно смотреть навесное оборудование для DEUTZ на сайте.
Мне нравится! 0