22.12
2017

     У нашому місті не бракує великих і малих торговельних мереж, включаючи супермаркети. І це, звичайно, добре, принаймні наш споживач уже давно забув такі слова, невід`ємні колись від самого поняття радянської торгівлі, як «дефіцит» і «діставати». Інша сторона медалі – купівельна спроможність цього самого середньостатистичного покупця, яка що не рік, чомусь не зростає, а зовсім навпаки. А оскільки торгівля напряму залежить від розміру його гаманця, то економічне становище її теж у багатьох випадках викликає якщо не занепокоєння, то принаймні ряд запитань.


   Сьогодні наша розмова про торговельні проблеми і шляхи їх вирішення – з директором відомого в Олександрії супермаркету «Фуршет» Тетяною Гриценко, яка з 2011 року працює на цій посаді, розпочавши кар`єру з менеджера.

   – В Олександрії наш магазин з’явився більше ніж 10 з половиною років тому – на початку 2007 року, і тоді це був перший супермаркет у місті. А вже після нього з’явились інші великі магазини. Звичайно, спочатку було стрімке зростання обсягів продажу, велика чисельність персоналу, але у зв`язку з падінням економіки в країні і як наслідок – купівельної спроможності населення, протягом останніх років відбувся спад (що, втім, відчули на собі не лише ми, а й інші торговельні заклади). Негативним фактором можна вважати і те, що за період, який тривав десь роки два-три, у певної категорії покупців склалось уявлення про «Фуршет», як про порівняно дорогий магазин.

   Але сьогодні я з задоволенням можу відзначити, що це думка покупця, який не був у нашому магазині щонайменше півроку, і за цей час у нас багато чого змінилося. По-перше, ми розпочали реконструкцію з зовнішнього вигляду торговельного залу: замінили освітлення. Наступним кроком стала заміна холодильного обладнання на більш сучасне, що дозволило підвищити естетичність обслуговування та якість зберігання продуктів, які потребують замороження.

    А найголовніше – керівництво компанії зробило серйозні кроки назустріч покупцю. Зараз у нас стали значно доступнішими ціни, як у порівнянні з нашим попереднім рівнем, так і з цінами інших міських магазинів. Більше того, стосовно груп товарів я можу стверджувати, що ціни на них взагалі набагато нижчі, ніж в інших мережах. Взяти, наприклад, курятину: 74 гривні за 1 кг філе – такої ціни у будь-якому іншому місці ви не знайдете. Дуже великий плюс – наше власне виробництво. І я, і мої співробітники самі з задоволенням купуємо ці вироби, бо вони натуральні, свіжі. Продукція у «Фуршеті» не залежується і заново не перемарковується для продажу, як це нерідко робиться, на жаль, в інших торгових мережах. Тут я повинна звернути увагу і ще на таку доволі поширену серед покупців думку: якщо товар бере участь в акції, то у нього або закінчився термін придатності, або він бракований чи ще щось подібне. Запевняю: у нас широко застосовуються акційні пропозиції, вони плануються заздалегідь, і наш комерційний департамент у центральному офісі наперед домовляється з постачальниками про акційні ціни й обсяги постачання відповідних товарів, адже наша мережа – доволі широка в Україні. Тому в нас акційний товар апріорі не може бути залежаним. Акцій досить багато: у нашому магазині – від 1000 позицій продуктів, на які знижено ціни, і вони позначені червоними цінниками. Акція носить назву «Революція цін». Такі ціни встановлюються або на рівні наших конкурентів, або нижче. Інформацію про дану акцію покупці можуть бачити на рекламних бордах або у громадському транспорті. Також акційні пропозиції щотижня переглядаються і змінюються. Інформація про щотижневі акції є у нашій листівці, яка розповсюджується в місті і в самому магазині. Є дуже привабливі, наприклад, акційна ціна на мандарини – від 21 грн 95 коп. за кілограм, в залежності від сорту. Або цукор – 12,50 грн. за 1 кг. Гречана крупа – нещодавно акційна ціна на неї була 16,95. Свіжозаморожена риба (різна) по акціях взагалі просто «розлітається». Окремо слід сказати про нашу цінову політику щодо овочів, фруктів і цитрусових – вони стали помітно дешевшими, ніж це було раніше або у порівнянні з нашими конкурентами. Отож багато людей досі ще не знають, що і компанія загалом змінила свою політику, і наш магазин став іншим. Тому я ще раз підкреслюю, що якість усіх без винятку акційних товарів відповідає вимогам. Товари, у яких незабаром закінчується термін придатності, підлягає уцінці (не плутати з акцією) і реалізується зі знижкою від 25 до 50 відсотків.

   – Ви згадали про власне виробництво.

 – У нас своя пекарня та кондитерське виробництво. Крім того, що це найбільший у місті асортимент та висока якість хлібобулочних та кондитерських виробів, які є у постійному продажу, ми ще приймаємо замовлення на торти, короваї, весільні шишки та іншу випічку для відповідних заходів. Усе це продукція саме нашого магазину, яка випікається на місці, а не привозиться звідкись. Що важливо – до 15 грудня діяли 40-відсоткові знижки на кондитерські вироби, якщо вони продаються після 18-ї години, і на всі пекарські вироби, крім печива, – після 19-ї години. Ця акція буде поновлена з 1 січня 2018 року. Вранці випекли – протягом дня не продали – увечері знижка. Додам, акційні знижки діють у нас періодично на сезонні продукти, зокрема – на яйця, товари молочної групи та гастрономії. За термінами придатності, як я вже сказала, ми слідкуємо, але і на цей випадок у нас є відповідна акція: якщо покупець все-таки знайде прострочений товар, то він може купити аналогічний свіжий «за 9 копійок».

   Повинна також сказати, що персонал у нас відповідальний і вмотивований –якщо раніше був брак працівників, то зараз вакансій робочих місць у нас уже практично немає.

  – Але найкраща зацікавленість – це заробітна плата…

– Людям суттєво підвищили заробітну плату, і вони зацікавлені у досягненні необхідних показників. Навіть прибиральниці у нас отримують більшу, ніж мінімальна, заробітну плату. У рядового персоналу (продавців) – вона від чотирьох з половиною тисяч. У касира зарплата вища, ніж у продавця, а в менеджерів – ще більша.

  – Нестачі, інші збитки перекладаються на весь персонал?

  – У працівників, які за посадою несуть матеріальну відповідальність, є, звісно, свої обов’язки. Але я вам скажу відверто, що за весь час, відколи я тут працюю, був лише один випадок крадіжок. Принаймні у персонала немає ніяких відрахувань із заробітної плати щомісяця на недостачі або інші збитки. Якщо ми вже про це заговорили, то мотивації для працівників є й інші: сухі пайки для харчування у робочий день, безкоштовна питна вода для працівників гарячого виробництва в літній період, додаткові знижки на товар, подарунки для дітей працівників на Новий рік, привітання від керівництва компанії на свята та інші види заохочення.

   Повинна сказати, для молоді є можливість кар’єрного росту: чимало наших рядових працівників стали менеджерами, операторами. Можна також набути досвіду роботи у нашому магазині, а потім працювати десь в іншому місті у мережі «Фуршет». Наприклад, нещодавно у Києві на вул. Ревуцького відкрився реконструйований магазин мережі, і наша працівниця їздила туди у вихідні працювати. Тобто навіть таке можливо, якщо у нових магазинах є вакансії і є працівники з інших міст, які бажають працювати і підвищувати свій фаховий рівень. Між іншим, наш колишній регіональний директор починав свою кар’єру з продавця, а нинішній – з помічника продавця. Головним у цьому питанні є конкретна мета і бажання працівника.

  – Якої лінії слід дотримуватися керівнику, щоб утримати і надалі підприємство на плаву?

  – Я вважаю, головне – вмотивований персонал, єдина команда, мета, виважена цінова політика і постійна сумлінна праця для якісного задоволення потреб покупців. Є також власні певні ідеї: моя мета, як керівника – зробити наш заклад магазином основної сімейної покупки. Це може бути як для жителів, що проживають у навколишніх районах міста, так і не тільки для них, адже Олександрія невелика, і громадський транспорт у ній працює. Я пам’ятаю, як ще недавно у пенсіонерів-жителів нашого району була така звичка: сідати на автобусній зупинці біля нашого магазину на «п’ятірку» і їхати на БАМ в один із супермаркетів, який тоді тільки відкрився і вважався недорогим. Так от зараз я смію запевнити, що сенсу у цьому вже нема: рівень цін плюс якість і свіжість товарів та ще різні акційні пропозиції, уважний та професійний персонал роблять наш магазин дуже привабливим. Є команда, є відповідне ставлення до персоналу, є підтримка керівництва компанії – є результат. Також, за численними проханнями покупців, з 1 грудня відновлено роботу відділу кулінарії – мається на увазі власне виготовлення різних кулінарних страв. Раніше це у «Фуршеті» було, а потім виробництво закрили (коли я працювала у Кропивницькому). Хочу зазначити ще раз, що ми приймаємо замовлення на всю продукцію власного виробництва. Також постійно працюємо над асортиментом товарів, свої побажання щодо асортименту покупці можуть залишити на касі у спеціальному журналі.

  До речі, у нас діє дисконтна програма – картка «Фішка» для всіх бажаючих покупців, з окремими умовами для пенсіонерів і учасників АТО. Для отримання картки необхідно здійснити покупку на 75 грн. Детальніше про умови програми можна дізнатися у касира магазину. Зараз для власників картки «Фішка» діє акція, де можна отримати головний приз – путівку до Греції.

   Ще є перспективи і плани, є куди розвиватись, і хотілося б, щоб побільше людей про це знали всупереч минулому хибному уявленню, що магазин «Фуршет» – «занадто дорогий».

   Напередодні Новорічних свят хочу привітати всіх мешканців міста і працівників магазину, побажати міцного здоров`я, здійснення мрій у новому році, щастя та достатку у родинах, багато добра і радісних моментів у житті та всього самого найкращого. Працівникам хочу подякувати за їхню натхненну працю, підтримку й терпіння, а мешканців запросити до нашого супермаркету за новорічними і різдвяними покупками. Ми завжди вам раді і будемо намагатися надалі працювати для вашого задоволення.

Наш кор.

Один комментарий

  • Анонім пишет:

    Хреновые дела видать у Фуршета, коль так складно директор зачирикала.
    “Хибні уявлення”, узрела, в реальной дороговизне. Кратковременную замануху решила устроить, качеством и акциями соблазнить…
    Конкуренты не дремлют, еще и не такие, менеджерские измышлизмы роятся в их смышленных головках…
    Помните? (Как аналогию) -“На белый террор, мы ответим красным террором”…
    Забыли? -“Первые десять лет надо работать на авторитет, и только потом, -ОН будет работать на вас! Теперь, кто не успел, тот опоздал!
    Оправдываться, лебезить,(казаться, а не быть), – последнее и не благодарное дело, – и веры ему нет! имхо

    Мне нравится! Thumb up 0

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень