30.07
2022

Під брендом “АТБ”

Рубрика: Новости. Автор: Olena

До Дня працівників торгівлі, який відзначається 31 липня, ми вирішили розповісти про роботу одних з найбільших та найулюбленіших магазинів міста – “АТБ”. Тож напередодні ми взяли інтерв’ю у керуючої Олександрійської районної мережі “АТБ-маркет” Оксани Грачової.

– Звідки пішла назва “АТБ”?
– ТОВ “АТБ-маркет” – підприємство корпорації “АТБ” – найбільша мережа України. Початок роздрібної мережі “АТБ” був покладений в 1993 році, коли у єдине підприємство об’єднали 6 гастрономів міста Дніпропетровська. Назва “АТБ” – це перші літери слів “Агро-Тех-Бізнес”, її затвердили у 1998 році, і з тих часів усі магазини “АТБ” працюють під єдиним брендом та у моноформаті.
В Україні сьогодні налічується 1144 магазини, 103 з них – у зоні військових дій. 170 магазинів мережі закрито з різних причин (законсервовано, пошкоджено під час обстрілу, розграбовано).
– Як давно працює мережа в Олександрії, скільки має магазинів та скільки персоналу?
– Перший магазин в Олександрії відкрили 11 серпня 2007 року за адресою: вул. Григорiя Усика, 56. Станом на сьогодні в місті маємо 4 магазини “АТБ”, у яких офіційно працевлаштовані понад 140 городян.
– Напередодні війни “АТБ” “на Калинина” (вул. Григорія Усика, 56) був закритий на ремонт – чи планується відкриття і коли?
– У зв’язку з ситуацією в країні відкриття в найближчий час не планується.
– Як вдається тримати “фірмову марку” – завжди ввічливий персонал, широкий асортимент продукції за доступними цінами?
– Наступного року компанія “АТБ” відзначатиме 30-річний ювілей. За цей час сформувалася надійна команда однодумців. Усі процеси розвитку та вдосконалення всеукраїнської мережі “АТБ” виведені на найвищий рівень – від технічного оснащення магазинів, логістики переміщення товарів до роботи персоналу. Важливо розуміти, що навчання персоналу в першу чергу потрібне самій компанії. Адже від кваліфікації наших кадрів залежить успіх усього підприємства. Найголовніший чинник успіху – люди, які працюють в компанії.
У цей нелегкий для країни час мережа намагається утримувати співвідношення ціни та якості. Завдяки власному імпорту та логістиці, компанія “АТБ” має змогу встановлювати мінімальну націнку на товари та щотижня пропонує покупцям знижки й акції, щоразу підтверджуючи власне кредо – Зручно та економно!
– Як вдається вирішувати питання логістики під час війни?
– Найскладнішими були перші два тижні від початку війни! Події розвивалися дуже стрімко. Інфраструктура населених пунктів, де проходили бойові дії, зазнала чималих руйнувань. Це стосується й галузі роздрібної торгівлі. Постраждали не тільки приміщення магазинів, а й розподільчі центри (РЦ), складські приміщення, логістична інфраструктура. Повністю або частково знищені два ключові розподільчі центри (в Київському регіоні), які обслуговували Київську, Чернігівську області та центральну Україну. Розподільчий центр у Херсонській області майже на початку війни потрапив на тимчасово непідконтрольну територію. Харківський РЦ – через безпосередню близькість до активних бойових дій і зараз функціонує на 20–30% від своєї потужності.
Всі в компанії розуміли, що опинилися на передовій продовольчої безпеки країни, тож треба діяти. На самому початку практично у ручному режимі проводився розподіл товарів по магазинах за тим транспортним трафіком, який був доступний у конкретний проміжок часу. Нас врятував власний автопарк. На початку війни у нас було майже 750 автомобілів. І весь свій парк ми задіяли, щоб доставити товари виробників на наші склади і далі до магазинів.
Мережа перейшла в особливий режим роботи, аби забезпечити всім необхідним (свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності) мільйони громадян, які саме цього потребують.
– Яких втрат зазнала торговельна мережа?
– Попередні оцінки спричинених війною збитків компанії становлять мільярди гривень. Частина товару була знищена на складах, частину товару розграбували в магазинах на окупованих територіях, частину магазинів зруйновано. Обсяги завданої вторгненням Росії шкоди ще підраховуються. Та головні втрати – це понад 40 співробітників компанії, які віддали життя, захищаючи країну.
Буквально з перших днів війни чимала кількість персоналу стала на захист своєї Батьківщини. Станом на поточний час понад дві тисячі працівників АТБ змінили звичну уніформу на військове спорядження та взяли до рук зброю.
Користуючись нагодою, вітаю весь персонал ТОВ “АТБ-маркет” і всіх працівників торгівлі міста і району з професійним святом. Бажаю всім міцного здоров’я, благополуччя й достатку, економічної стабільності, вдячних покупців і миру на нашій землі.

В. Петренко

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень