7.04
2021

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в регіоні ПрАТ Кіровоградобленерго вводить ряд карантинні заходи.

Зокрема, відтепер задля безпеки споживачів максимально обмежили відвідування структурних підрозділів. Для дистанційного вирішення нагальних питань працюють колцентр та електронні сервіси.

* Отримати консультацію з приводу отримання послуг, ви зможете за телефоном (0522)35-68-00 / адміністрація сервісного центру/.

* Укласти договір про приєднання до електричних мереж, отримати технічні умови – можна онлайн через офіційний сайт ПрАТ Кіровоградобленерго.

* Викликати контролера для проведення технічної перевірки лічильника – тел. (0522)35-68-12, 35-68-10, 0800-501-148.

* Передати показники лічильника:

1. Viber за QR кодом;

2. Telegram: @kirovogradoblenergobot

3. Сайт: https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika

4. E-mail: call-centr@kiroe.com.ua

5. Багатоканальний номер кол-центру:

24/7: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень