Apple планує нарощувати продажі із допомогою ШІ
Протягом десятиріч Apple не мала проблем із продажами, інвестуючи значні кошти в розроблення новітніх апаратних технологій та в інноваційний промисловий дизайн. І ця стратегія була досить успішною, спонукаючи користувачів купувати нові та міняти застарілі яблучні гаджети.
Але останнім часом ці напрями вже не розвиваються настільки ж інтенсивно, що одразу позначилося на фінансових показниках компанії: протягом шести останніх кварталів у п’ятьох відмічалося падіння продажів.
Темпи інновацій падають
Свого часу багато говорилося про закон Мура, але було зрозуміло, що він не міг працювати занадто довго: швидкодія процесорів подвоювалася, доки не були досягнуті межі мініатюризації технологічних процесів їхнього виготовлення. Насправді це стосується і інших напрямків. Ось декілька прикладів, які стосуються техніки Епл.
iPhone 15 Pro, хоча й отримав міцний титановий корпус, зовні він практично не змінився із часів iPhone 12, а це модель чотирирічної давнини. Третя генерація Apple Watch Ultra теж майже не змінилася із часів виходу оригінала, а всі інші лінійки розумних годинників уже 6 років отримують такий саме дизайн, як Series 4, яка з’явилася у 2018 році.
Форм-фактор MacBook Pro не змінюється із 2021 року, якихось змін у дизайні ноутбука варто чекати не раніше 2026 року. Аналогічна ситуація склалася і із MacBook Air. І навіть iPad Pro, який дійсно отримав новий дизайн, до цього часу не мінявся протягом 6 років.
Фінансову кризу для Епл погіршують і інші супутні чинники, наприклад, здешевлення техніки попередніх поколінь. Хоча, звісно, для фанатів бренду це добре, особливо для українських: з’явилася можливість придбати техніку за більш доступними цінами, наприклад, тут: https://www.ctrs.com.ua/brands/apple/.
Що далі?
Очевидно, що стимулювати користувачів доводиться шляхом інших чинників. Один із напрямів — збільшення термінів служби гаджетів, чого можна досягнути комплексом заходів (більш тривала підтримка ПО, нові технології, розширення послуг із ремонту техніки). Дійсно, практично всі пристрої 2017 року випуску можуть працювати під управлінням актуальних нині версій операційних систем (iPadOS, iOS чи macOS).
Другий важливий напрям стимулювання продажів — більш активна інтеграція в програмне забезпечення алгоритмів, які використовують штучний інтелект. Наприклад, лінійка iPhone 16, яку презентують восени, за характеристиками чи дизайном буде мати мало відмінностей від попередника, але функції ШІ Apple Intelligence мають заохотити користувачів купувати цю техніку.
Подібні можливості будуть інтегровані й у ноутбуки, і в планшети. Особливо це стосується Siri, який буде значною мірою вдосконалений. У 2011 році поява Siri справді посприяла збільшенню попиту на iPhone 4s, тож в Епл сподіваються, що те ж саме чекає і iPhone 16. Щоби скористатися всіма можливостями Apple Intelligence, користувачам Mac потрібна буде модель, оснащена чіпом Apple Silicon.
А ще в довгострокових планах компанії — впровадити платні послуги на користування функціями ШІ, за аналогією з iCloud. Якщо ці заходи спрацюють, у перспективі Епл буде менше залежати від необхідності постійно впроваджувати апаратні інновації.
Залишити відповідь