26.11
2021

24 листопада, в Кіровоградському академічному українському музично-драматичному театрі ім. М. Л. Кропивницького відбулося перше відкрите засідання робочої групи щодо створення бренду області.
Засідання відбулося за ініціативи голови обласної державної адміністрації Марії Чорної.
До зустрічі учасники долучились, як оффлайн так і онлайн. В обговорені взяли участь активісти і представники громадськості з Кіровоградщини та гості з інших областей. Усі присутні могли ознайомитися з прикладами брендування територій України, які презентувала заступниця начальниця управління комунікації з громадськістю та інформації Наталія Кириченко. До того ж про успішні кейси брендування та досвід створення бренду міста Олександрія розповідала директор газети “Кіровоградська правда”, радниця міського голови Олександрії – Олена Сідорова. На зустрічі ще був присутній президент Національної туристичної організації України – Іван Ліптуга, який розповів про важливість маркетингу та брендингу туристичних дестанції та складові успішного бренду.

Після цього відбулося обговорення, під час якого кожен бажаючий висловив свої ідеї щодо бренду області.

“Приємно вражена активністю молоді, громадських активістів, експертів, людей культури та мистецтва з усієї Кіровоградщини та України, які взяли участь у нашому першому засіданні з розробки бренду області. Ініціатив – безліч! Але ідея без реалізації – ніщо. Тож створюємо робочу групу, яка займатиметься технічною роботою зі збору пропозицій по брендуванню, їх опрацюванню та систематизації”, – висловилася Марія Чорна.

Зараз кожен може долучитися онлайн до створення бренду Кіровоградщини.
Надіслати свої пропозиції можна за цими лінками:

Телеграм:
https://clc.to/chorna_telegram

Вайбер
https://clc.to/chorna_vibe

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень