Дек
11

      Напередодні Дня місцевого самоврядування, який відзначається в нашій країні 7 грудня, секретар Олександрійської міськради Олена Богоявленська розповіла журналістам про роботу депутатського корпусу та відповіла на їхні запитання. 

  Головним досягненням у роботі депутатів нинішнього скликання секретар назвала затвердження на сесії міської ради Стратегії сталого розвитку Олександрії до 2030 року.

    – Цей документ – перспективний план розвитку міста і основа роботи виконавчого комітету на наступні 15 років, – сказала вона. – Якщо ми хочемо бачити наше місто сучасним, то потрібно створити умови для цього. Потрібні кроки для залучення бізнесу, інвестицій та інновацій. Стратегія якраз і передбачає реалізацію завдань в економічному, екологічному, соціальному та інших напрямках. У ній закладені три головні принципи: гідна робота для всіх, комфортні умови проживання і раціональне господарювання. Стратегія включає 42 програми, 19 з яких – довгострокові. Цей документ закладає фундамент системного розвитку Розумного міста. І тепер головне завдання міської влади – працювати над реальним втіленням його положень.

   – Як ви оцінюєте роботу депутатів і свою особисту?

   – Особисту оцінку дати не можу. Думаю, що її дадуть виборці. Скажу лише, що робота мені подобається, вона якраз по мені – не терплю інертної атмосфери. А на такій посаді потрібно бути завжди в русі, завжди в роботі та в пошуках шляхів розв’язання міських проблем.

   Що стосується депутатського корпусу, скажу, що його склад переважно молодий і активний. У ньому представлено 7 політичних сил, багато народних обранців уперше отримали депутатські мандати. Практично всі беруть участь у роботі міської ради. Якщо хтось відсутній, то з поважних причин. Видно, що депутати працюють з бажанням. Це можна визначити по величезній кількості запитів, спрямованих ними в різні інстанції.

   Тут є інша проблема, з якою і я стикалася, коли вперше прийшла в депутати. Це так звана точечність роботи. Коли до тебе звертається безліч людей з різних питань, іде розпорошення уваги: ти хочеш допомогти всім, це забирає багато часу, а результат не завжди відповідає очікуванням. Думаю, що багато таких питань могли б брати на себе помічники депутатів, а депутатам потрібно більше працювати системно, в комісіях по галузях, в робочих групах і т.д., що дасть можливість місту розвиватися і буде продовжено наступними скликаннями міської ради.

    – Чи знайшли ви спільну мову з депутатами?

  – Це найважливіше і найскладніше в роботі – вести діалог з різними політсилами і знаходити компроміси. Дуже важливим є діалог і повага один до одного. Всі ми вчимося бути коректними і працювати на реалізацію спільних завдань.

  – А з міським головою?

  – Перше для мене в роботі зі Степаном Кириловичем – це його професіоналізм, креативність ідей, уміння генерувати їх в реалії сьогоднішнього дня і самовіддача рідному місту. Які б політичні вихори не віяли, він завжди відстоює інтереси городян. Важливо те, що ми змогли побудувати робочий процес без політичних відтінків. Від цього місто тільки виграє.
У питаннях політичних кон’юнктур нам потрібно вчитися в іспанців, у гостях у яких ми недавно були. Там партійне життя вирує тільки в періоди виборів. Весь інший час політсили забувають про свою приналежність і працюють спільно на благо громади. Так само вчинила і наша політсила, коли при-йшов час вибирати: або вести нескінченні політичні війни, або об’єднатися для роботи. Ми вибрали другий шлях. І як би нас не оцінювали опоненти, впевнені, що вчинили правильно. Інтереси городян – головний пріоритет для роботи міської ради, а політичні дебати нехай вирують під час виборів.

  – Як ви оцінюєте Перспективний план формування територіальних громад Кіро-воградської області, яким запропоновано об’єднати громади Олександрії та 43 сіл і селищ Олександрійського району?

  – Городяни, депутатський корпус, міська влада однозначно висловилися з цього питання: всі сказали категоричне “ні”. Але обласна державна адміністрація абсолютно не дослухалася. Де тоді принцип добровільності? Дуже багато питань, які залишилися без відповіді. Відсутній механізм виходу з об’єднаної громади у разі, якщо такий формат не буде, м’яко кажучи, успішним.

  Вважаю, що перш ніж порушувати такі питання, потрібно, для початку, визначити формат адміністративно-територіальної реформи, прийняти відповідні закони, зв’язати законодавство з основним законом – Конституцією України, розробити та прийняти підзаконні акти, провести системну роботу, а потім нав’язувати формат самодостатніх об’єднаних територій. У нашому випадку все робиться від зворотнього …

    Те, що відбувається з проштовхуванням цієї ідеї, можна назвати політичним шантажем. А як інакше назвати заяви, що якісь особливі преференції і фінансові вливання від уряду отримають лише об’єднані громади? Навіщо цим територіям додаткові фінансові стимули, якщо вони презентуються як самодостатні? В нашій області є сили, яким вигідно злиття територій. Ці сили працюють не на благо громад, а в своїх особистих інтересах, використовуючи політичну сьогоденну кон’юнктуру.

   І головне – чи ця проблема на сьогоднішній день є невідкладною? Є безліч більш нагальних питань, які потребують вирішення. Олександрійці чекають їх вирішення, і ми зо-бов’язані працювати над реалізацією таких рішень.

Г.Сергеєв

Добавить комментарий

Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован.

Страница 1 из 11