Коюденко про дороги
Говорячи про стан автомобільних доріг області
начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Вадим Коюденко, повідомив наступне: “Найбільших руйнацій зазнало покриття на дорогах Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, М-12 Стрий –Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка, М-22 Полтава-Олександрія, М-13 Кропивницький-Платонове.
Ми знаємо у якому стані перебувають ці дороги. Ми розуміємо наскільки важливо в найкоротші терміни привести їх до сучасних норм та стандартів, але, виходячи з наявних можливостей, поки що не можемо провести там повноцінний ремонт. І особисто я, і наші інженерно-технічні працівники щоденно їздимо по області і бачимо реальну картину. До нас щоденно надходять звернення та скарги від водіїв, і на кожне з них відповідаємо – у нас є проекти ремонтів, питання лише за фінансуванням. Але! Спочатку ми завершуємо ремонти на вже розпочатих напрямках – на Миколаїв та на Полтаву”.
Нагадаємо, що в поточному році в межах Кіровоградської області на замовлення САД планується завершити поточний середній ремонт на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв (31,8 км на суму 500 млн. грн), продовжити ремонт на М-22 Полтава-Олександрія ( 5 км на суму 80 млн грн) та провести реконструкцію ділянки дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (5 км за 80 млн. грн..).
На разі ж, найбільш уражені вибоїнами ділянки доріг підрядники ремонтують холодним асфальтобетоном. Звісно, це не панацея і не вирішення проблеми, але це спосіб підтримувати дороги у проїзному стані, доки не з’явиться можливість провести ґрунтовний ремонт. Згідно з політикою Укравтодору та Уряду, з 2020 року Україна перейде від поточних до капітальних ремонтів і поступово взагалі відмовиться від ямкового ремонту.
“Язык мой враг мой!”…
Лимоны, ой как впечатляют, а ремонты по 5км(!), на грешное бездорожье опускают.))
Правда часто и сквозь асфальт пробивается, а тут ей легше оказалось. -Он сошел со снегом…)
Мне нравится! 0