Хто перешкоджає ремонту доріг
АМКУ прийняв рішення на користь Служби автомобільних доріг Кіровоградської області на скаргу компанії «Полтавабудцентр» – це дасть можливість розпочати ремонт відрізку дороги Полтава – Олександрія.
Про це кореспонденту CBN повідомив керівник САД в області Вадим Коюденко.
За його словами, «Полтавабудцентр» бере участь майже в усіх тендерах, а потім блокує їх, подаючи скарги в АМКУ.
«Я не хочу бачити цю компанію в області», – зізнався він і додав, що підприємство фактично взяло в заручники дорожню галузь у 16 областях, не маючи при цьому досвіду роботи в ролі генерального підрядника. Крім того, «Полтавабудцентр» не має власних потужностей з виробництва асфальтобетону.
«У них немає ні свого заводу, ні достатньої кількості техніки, щоб працювати у шістнадцяти областях. Це будуть просто зірвані плани робіт по всій України», – зазначив Вадим Коюденко.
Позитивне рішення Антимонопольного комітету дасть можливість розпочати поточний середній ремонт автомобільної дороги М-22 Полтава — Олександрія.
На наступному тижні відбудеться тендер. Через десять днів розпочнуться роботи. Закінчити їх розраховують через півтора місяця.
САД в Кіровоградській області здебільшого працює з трьома підрядниками, які мають свої асфальтобетонні заводи. «Росдорстрой» має завод, який виробляє 320 тонн асфальтобетону за годину, завод компаній «ДС ПРОМ ГРУП» та «Автодор» виробляє 200-220 тонн асфальтобетону за годину.
Избавиться, изгадить конкурентов – первейшее дело, на узких дорожных полосках аналогичных работ и услуг, на близких перекрестках мирозданья…
Нет, шоб предложить ему свой, сотнями тонн в час изготовляемый асфальтобетон.
Нехай будують!, та потовще кладуть, (чужого не жалко!)), шоб 7см було укатаного, а не розпушеного))
Мне нравится! 0