Олександрія отримала бренд
Сьогодні у малій залі міськвиконкому відбулася презентація бренду міста Олександрія.
Провели захід міський голова Сергій Кузьменко та керівник дизайн-студії RIZDVO, яка розробляла знак бренду, Денис Зазубек.
Як зазначено в прес-релізі заходу, основна ідея полягає в тому, що місто починає історію з чистого листа, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього. Сьогодні Олександрія – це неосяжний простір для нової історії, яку щодня творять її містяни.
Логотипом бренду є комбінований графічний знак, що складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством.
Розроблено 9 варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Логотип використовується тільки чорного кольору. Заборонено здійснювати будь-які зміни в логотипі, не передбачені брендбуком.
Для концепції брендування збережено три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.
Залишити відповідь