23.12
2020

До Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській звернулась жителька Олександрії, якій відмовили повернути кошти за придбаний товар, який не був у використанні.

Як з’ясувалося, жінка пенсійного віку придбала в салоні-магазині «Nuga Best» турманієвий килим, який, за словами продавця, мав допомогти для профілактики і лікування низки хвороб. У якості подарунка до килима доклали шарф-накидку. Загальна вартість товарів склала 12 тисяч 950 гривень.

Зрозумівши, що така покупка є занадто дорогою для неї, споживачка звернулася до продавця, щоб повернути продукцію та отримати назад сплачені кошти. Однак жінці повернули лише частину коштів – 4 500 гривень, решту продавець вирахував за шарф-накидку, однак цей товар не був у використанні.

В ході розгляду справи спеціалістами управління захисту споживачів Держпродспоживслужби суб’єкт господарювання повернув жінці решту коштів за новий товар.

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень