Про комуналку і матеріальну допомогу
Як повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян управління справами міської рали Тетяна Цимбал, протягом минулого, 2019 року, до Олександрійської міської ради надійшло 3963 звернення громадян.
Проведено вісім прямих телефонних зв’язків з мешканцями міста, в ході яких оформлено 11 звернень. Керівництво міської ради минулого року провело 29 особистих прийомів громадян, де оформлено 59 звернень. Через сайт Олександрійської міської ради надійшло 135 звернень, а через обласний контактний центр – 1946 звернень.
Основні питання, з якими зверталися громадяни міста письмово, на особистих прийомах, через органи влади, по телефону, на веб-сайті міської ради – це проблеми комунального господарства. Таких звернень було 1400. За цими зверненнями проведено ремонт покрівлі на 260 будинках, відремонтовано 76 під’їздів, встановлено 34 склопакети, відремонтовано 32 ліфти, видалено 242 аварійних дерева, по 132-м зверненням завезено дрова для малозабезпечених громадян, відремонтовано освітлення на 134 вулицях, проведено інші роботи.
На другому місці за кількістю звернень – питання соціального захисту. Таких звернень у 2019 році було 1199. По 1054 з них призначено субсидію і соціальну допомогу.
І нарешті третьою найчастішою причиною звернення громадян до міської влади є надання матеріальної допомоги на лікування, поховання і побутові потреби – з цього приводу минулого року звернулися 966 громадян (у 2018-му таких звернень було 785). З міського бюджету було виплачено матеріальну допомогу на суму 1798,9 тисяч гривень, у тому числі 15 тисяч гривень – дев’яти учасникам АТО.
Загалом за 2019 рік 1820 звернень громадян вирішено позитивно, що становить 45,92%.
Олена Карпачова
Залишити відповідь