8.03
2023

Зв’язок із владою

Рубрика: Новости. Автор: Olena

Успішність роботи місцевої влади і довіра до неї залежать від того, як вона комунікує з населенням та реагує на його потреби. Як налагоджена ця робота в Олександрії, ми запитали у начальника відділу по роботі із зверненнями громадян управління справами міської ради Алли Галайди.

– Сьогодні максимальне наближення влади до громадян стало для працівників міської ради обов’язковим і домінуючим, – говорить Алла Галайда. В Олександрійській міській раді активно використовуються нові форми і методи зворотнього зв’язку з населенням. Це, по-перше, істотно підвищує рівень довіри громадян до міської ради, а по-друге, зменшує кількість скарг, заяв та інших звернень, які можуть вирішуватися в найстисліші терміни.
– Як подати звернення?
– Способів є декілька, і кожен житель міста може вибрати той, який йому зручніший. Отже, ви можете:
– надіслати письмове звернення поштою на адресу: 28000, м. Олександрія, пр.Соборний, 59.
У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
– надати звернення до відділу по роботі із зверненнями громадян управління справами міської ради, за адресою: м. Олександрія, пр. Соборний, 59, кабінет №118 (години роботи відділу – понеділок-четвер з 800 до 1700, обідня перерва – з 1200 до 1245); п’ятниця з 800 до 1530, обідня перерва – з 1200 до 1230);
– подати звернення на електронну пошту відділу по роботі із зверненнями громадян управління справами міської ради: appeal@olexrada.gov.ua або заповнивши електронну форму на офіційному сайті Олександрійської міської ради-1С «Звернення громадян»
В електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Також має бути зазначена коректна електронна адреса, на яку заявнику буде надіслана відповідь.
– зателефонувати на гарячу лінію міського голови за номером 0800751911.
– звернутися на особистий прийом або прямий телефонний зв’язок до керівництва міської ради.
– Як потрапити на прийом до керівництва міста?
Організації особистого прийому громадян приділяється значна увага, адже звернення громадян – це показник якості та ефективності роботи органів місцевого самоврядування, індикатор рівня соціально-економічного розвитку міста, а кількість звернень і суть порушених ними питань свідчать про рівень виконання обов’язків органів місцевого самоврядування.
Щомісячно в засобах масової інформації публікуються графіки особистих прийомів громадян та проведення прямого телефонного зв’язку керівництвом міської ради. Особистий прийом громадян здійснюється за попереднім записом у відділі по роботі зі зверненнями громадян управління справами міської ради за адресою: м. Олександрія, пр. Соборний, 59, кабінет №118.
– З якими питаннями зверталися олександрійці у минулому році та скільки було звернень?
Громадяни зверталися з таких питань: перелік бомбосховищ та укриттів та їх функціонування, евакуація населення, системи оповіщення, світломаскування в місті, робота середніх та спеціальних навчальних закладів, санітарний стан та благоустрій міста, ремонт доріг та асфальтування прибудинкових територій, обстеження будинків та проведення ремонтних робіт в підвальних приміщеннях, відключення від централізованого опалення квартири, теплопостачання та оплату за місця загального користування; про встановлення загальнобудинкових лічильників водопостачання, виплата компенсації ЖКП жителям, які прихистили вимушених переселенців; надання гуманітарної допомоги містянам та ВПО, призначення і виплата соціальної допомоги та субсидії, надання матеріальної допомоги. І це лише частина питань, які турбували олександрійців.
Протягом 2022 року до Олександрійської міської ради надійшло 3562 письмових звернення громадян, за допомогою засобів телефонного зв’язку 75 звернень, на особистих прийомах громадян керівництвом міської ради прийнято 28 звернень, через офіційний сайт Олександрійської міської ради надійшло 217 звернень. Через органи влади надійшло 1156 звернень, в тому числі через Урядову гарячу лінію 641 звернення та Регіональний контактний центр 515 звернень.
За відповідний період 2021 року до Олександрійської міської ради надійшло 4907 письмових звернень громадян, за допомогою засобів телефонного зв’язку – 143 звернення, на особистих прийомах громадян керівництвом міської ради прийнято 201 звернення, через офіційний сайт Олександрійської міської ради надійшло 222 звернення. Через органи влади – 1414 звернень, в тому числі через Урядову гарячу лінію 978 звернень та Регіональний контактний центр 436 звернень.
Загальна кількість громадян, які звернулися – 5034.
Кількість звернень величезна, але, напевне, не всі вони можуть бути вирішені позитивно?
– Так, не всі питання, які порушують громадяни, можливо вирішити на рівні Олександрійської міської ради – це насамперед питання оформлення пенсій громадянам, що працювали на підприємствах, які в даний час не працюють і не ліквідовані, отримання грошових коштів та призначення субсидій громадянам міста, де склалися особливі умови, нарахування боргів за водопостачання після встановлення загальнобудинкових лічильників.
За звітний період позитивно вирішено 1398 звернень громадян, що складає 39,25%.
– Люди зверталися з різних питань. Що конкретно було зроблено?
– Проведені ремонти покрівель загальною площею 7522 кв.м; відремонтовано 30 під’їздів; систем водовідведення – 650 пог.м; системи опалення – 700 пог.м; холодного водопостачання – 1200 пог.м; відремонтовано 150 ліфтів; проведено грейдерування доріг на 12 вулицях; видалено 400 аварійних дерев та проведено кронування 1980 дерев; проведено ремонт вуличного освітлення на 106 вулицях; завезено дрова для пічного опалення малозабезпеченим громадянам за 219 звернень.
Також надано матеріальної допомоги на лікування, поховання та побутові потреби на суму 1млн 860 тис.грн; на лікування пораненим військовослужбовцям виплачено 370 тис. грн.
Окрім вищепереліченого, у місті працює ще й «гаряча лінія» міського голови.
Так, містяни у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися з різних питань до місцевої влади. Тому за ініціативи Олександрійського міського голови Сергія Кузьменка була запроваджена «гаряча лінія». Це дало можливість налагодити діалог з населенням та сприяти вирішенню різних питань у найкоротші терміни. У 2022 році через “гарячу лінію” надійшло 543 звернення, що стосувалися важливих питань життєдіяльності громади.


П. Кононенко

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень