1.07
2020

До управління захисту споживачів Держпродспоживслужби Кіровоградщини надійшло звернення від мешканця м. Кропивницький щодо неякісного надання послуг з пасажирського перевезення.

Чоловік придбав на автостанції квиток за маршрутом Кропивницький (Україна) -Тула (Росія), однак вже під час поїздки автобус змінив напрям на Жешув (Польща), про що пасажира не попередили. Відповідно, чоловік не зміг вчасно дістатися до пункту призначення.

В ході здійснення фахівцями позапланового заходу державного нагляду (контролю) чоловікові повернули кошти за квиток у сумі 905,47 грн.

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень