Апр
5

Про те, як споживачам інформувати про спожиті газ та електроенергію, йшлося під час нещодавньої апаратної наради в ОДА.

На ній перший заступник голови правління «Кіровоградоблгаз» Андрій Петровський розповів, що Національна комісія з державного регулювання у сфері енергетики та ЖК-послуг прийняла постанову про впровадження нових договірних відносин між споживачами та постачальниками послуг.

Зокрема, був затверджений типовий договір щодо розподілу природного газу, відповідно до якого, починаючи з 1 січня 2016 року, передбачається інформування споживачами щомісяця газорозподільчого підприємства («Кіровоградоблгаз») про фактичні обсяги спожитого ними газу.

– Споживачі мають зафіксувати показники лічильника і станом з першого по п’яте число наступного місяця поінформувати про фактичні обсяги спожитого газу. Зробити це громадяни можуть, зателефонувавши за номерами, що вказані на абонентських книжках, а також через особистий кабінет на веб-сайті Обленерго або через електронну пошту, – відзначив посадовець.

Про показники лічильника кожен споживач може поінформувати на паперовому носії у довідкову службу газопостачального підприємства.

Андрій Петровський запевнив, що у споживачів не має бути жодних причин для хвилювань в разі, якщо їм з будь-яких причин не вдасться надати необхідну інформацію. У цьому випадку жодних фінансових санкцій відносно абонентів законодавством не передбачено. Проте зазначена вимога у першу чергу впроваджена в інтересах споживачів з тим, аби уникнути будь-яких розбіжностей у нарахуваннях.

Стосовно інформування абонентами щодо спожитої електроенергії, то за словами представника Облненерго, з цією метою на підприємстві цілодобово працює call-центр. Громадяни Олександрії можуть звертатися сюди за телефоном (05235) 7-32-32.

Отримати необхідну інформацію, а також простежити за своїми рахунками можна на сайтах підприємств – надавачів послуг. Перейти на них можна і через активні банери, що розміщені у правій колонці внизу сайту «Олександрійського тижня».

Г. Сергеєв

, .

Один комментарий

  • Chupacabra пишет:

    Для здійснення комунальних платежів, не відвідуючи при цьому відділення банку, зазвичай, необхідно укласти відповідний договір з банком. Суми та періодичність платежів зазначається у додатку до договору. Комунальні платежі банк здійснює безкоштовно, видаючи клієнту копії документів, які підтверджують проведення оплати. Для отримання грошей з поточного рахунка клієнта іншою особою банк може безкоштовно оформити відповідне доручення.

    Мне нравится! Thumb up 0

Добавить комментарий

Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован.

Страница 1 из 11