30.08
2021

Під час руху у напрямку станції «Знам’янка», машиніст проігнорував звернення чергового по станції «Королівка». Тоді було викликано його помічника, який знайшов машиніста в кабіні без ознак життя, після чого застосував екстрене гальмування.

Протягом всього літнього сезону залізничники від півдня до півночі, від сходу до заходу країни повідомляли про нестерпні умови праці, про кабіни електровозів, розпечені до 45-50 градусів за Цельсієм.Відповідно ГОСТу 12.1.005 -88 температура в кабіні має бути в межах 22-24 градусів.Самі працівники зазначають, що розташовані у кабінах прилади не витримують перегріву. Не перший рік трудові колективи депо, Вільна профспілка залізничників України б’ють тривогу через те, що кожного сезону на робочому місці в кабінах гинуть машиністи. Таких навантажень, перегрівів не витримує навіть здорове серце.

Михайло Волинець

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень