5.03
2019

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман зібрав селектор з головами обласних державних адміністрацій та мерами міст і висловив стурбованість великою різницею в тарифах на централізоване опалення в українських містах.

Лише 80% мешканців багатоповерхівок мають прилади обліку. 20% тепла в Україні не обліковується. Це дає величезну можливість теплопостачальним організаціям нараховувати українцям завищені платіжки за тепло. Лічильники газу сьогодні відсутні у 3 мільйонів домогосподарств. 30 січня 2019 року Уряд зобов’язав НАК «Нафтогаз України» зайнятися питання обліку газу, щоб у кожній український хаті був лічильник. І доручив Міністерству енергетики та вугільної промисловості України вести жорсткий контроль на виконанням рішення Уряду Нафтогазом.

«До кінця року в кожній хаті, де немає лічильника газу, Нафтогаз має його встановити безкоштовно. Кошти на це закладені у фінансовому плані компанії. Вимагаю конкретний план від Нафтогазу, коли людям буде встановлено безкоштовний лічильник» – наголосив Прем’єр країни.

І також доручив головам обласних державних адміністрацій і мерам міст навести лад у центрах обслуговування й пунктах укладання договорів з надавачами комунальних послуг.«Не важливо — це приватні компанії або державні, черг не повинно бути. Для людей з інвалідністю та пенсіонерів мають бути забезпечені належні умови. Покажіть, що ви на місцях ефективна влада, і не даєте нікому знущатися над простими людьми», – резюмував В.Гройсман.

По завершенні селекторної наради голова облдержадміністрації зазначив, що в Кіровоградській області послуги централізованого постачання отримують мешканці Кропивницького, Олександрії та Світловодська. На одному з підприємств обласного центру вартість тепла перевищує середньоукраїнський показник. З огляду на це, Сергій Кузьменко звернувся до міського голови Кропивницького розібратися у даному питанні.

“Обласна державна адміністрація готова підтримувати, звертатися до прокуратури, правоохоронних органів, Уряду” – наголосив посадовець.Керівник області також доручив керівнику департаменту житлово-комунального господарства ОДА відпрацювати питання якості сервісного обслуговування мешканців області в абонентських відділах “Облгазу”, на що звернув увагу Глава Уряду.

“Прошу до кінця тижня поінформувати про ситуацію в області, зокрема, в яких містах є проблеми з чергами і що потрібно зробити, щоб перебування громадян в абонентських відділах було комфортним”, – зажадав голова облдержадміністрації.

Сайт ОДА

Один комментарий

  • Дід Панас пишет:

    Вони, чи з дуба впали, чи з Межигір’я спустились?
    Чи ніколи на базар не ходили тюльку з головками на закусь купляти? – Зі своїми вєсами?, щоб кількість тюльки зважити?
    Цеж давним-давно зрозуміло і ЗУ – “про Метрологію”, теж давно визначено! -Продавець свого товару, своєїї послуги ПОВИНЕН рахувати її кількісні параметри. Це, чи літри, чи кГ, чи куб.м., чи кВт, чи Гігічні калорії…і мати для цього засоби обліку(лічильники).
    – Інакше, произвол-коррупція!
    Пошто Они делают вумные морды, сии басни, на полном серьёзе декламируя?
    Неужто понимают, что извели уже нас, до состояния полных, клинических, бесповоротных Идиотов??

    “Навести лад у центрах обслуговування”!? – Та Ви ж самі дозволяєте і очі закриваєте, як у цих центрах шахер-махер-переприватизахер робиться, а в результаті сотні тисяч людських платежів, блудять, як пьяні їжаки в тумані, або й гірше – розкрадаються!
    Цеж якими бузотерами-ізувірами треба бути, щоб удавану боротьбу з корупцією таким з виду благородним повідомленням нас тішити!?

    Мне нравится! Thumb up 0

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Олександрійський тиждень

Олександрійський тиждень