Янв
15

   Статистичні дані сайту Верховної Ради свідчать, що народний депутат від Олександрії Анатолій Кузьменко минулого року значно активізував свою діяльність, а в квітні навіть запропонував не закривати пленарні засідання Ради, поки не будуть розглянуті всі питання. Тоді він разом з 14 депутатами став співавтором законопроекту, в якому пропонується на період проведення АТО внести в регламент зміни з тим, щоб “пленарні засідання Верховної Ради України не могли оголошуватися закритими до повного розгляду всіх питань, включених до порядку денного засідання”.


   Усього минулого року Кузьменком було подано 31 запит, що стосувався життєдіяльності округу. Також він взяв участь у розробці 15 законопроектів. Серед останніх найважливіші стосувалися управління земельними ресурсами, захисту майнових прав, виборів народних депутатів. Тож ми попросили нашого народного обранця більш детально розповісти про свою роботу.

   – Щодо Олександрії, це були запити, що стосувалися забезпечення медичними препаратами хворих на цукровий та нецукровий діабет, поновлення приміського залізничного сполучення в Олександрійському регіоні, створення підрозділу патрульної поліції у місті. Останній запит був надісланий у грудні минулого року до Держслужби праці і стосувався перевірки Міністерства енергетики та вугілля України на предмет законності його дій. Я попросив Держслужбу перевірити дії міністерства щодо дотримання ним законодавства про працю при передачі в оренду та повернення з неї олександрійських вугільних підприємств. Вважаю, що така перевірка необхідна, оскільки працівникам підприємств, які були в оренді, до сих пір неправильно оформлені трудові книжки, існує заборгованість із зарплати та до Пенсійного фонду.

    Важливою справою на посаді народного депутата вважаю сприяння у виділенні коштів на ремонти доріг. За моїм клопотанням, Кабміном були виділені 8 мільйонів гривень на капітальний ремонт об’їзної дороги в Олександрії. Це 2,3 км ділянок по вулицях Шевченка, Енгельса і провулку Котовського. Також за клопотанням моїм та народного депутата від Кіровоградщини Костянтина Яринича – державою були надані кошти у сумі близько 10 млн грн на ремонт вулиці 6 Грудня.

   Що стосується законотворчості, то я брав участь у підготовці важливого документа, який має врегулювати земельні відносини держави і територіальних громад. У проекті Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління земельними ресурсами в межах території об’єднаних територіальних громад та врегулювання інших питань у сфері земельних відносин» йдеться про те, що після того, як в Україні розпочався процес об’єднання громад, вони почали отримувати нові повноваження та додаткові ресурси на їх виконання. Однак такі об’єднані територіальні громади повністю усунені від розпорядження земельними ділянками державної власності за межами населених пунктів та позбавлені будь-якого впливу на рішення щодо надання їх у власність і користування. Обмеження «земельної» юрисдикції органів місцевого самоврядування лише межами населених пунктів невиправдано ускладнює розвиток громад, зменшує матеріальну основу місцевого самоврядування. Тому постає питання про зміну ситуації і надання об’єднаним територіальним громадам права розпоряджатися землями державної власності, які розташовані за межами населених пунктів (крім тих, на яких розташовані об’єкти державної власності).

   Зараз існує правовий вакуум у питаннях здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель. Такий контроль за існуючими нормами законодавчих актів де-юре здійснюють всі без винятку органи місцевого самоврядування. Проте на сьогодні, по-перше, не врегульований порядок здійснення такого контролю, а по-друге, органам місцевого самоврядування не надано жодних повноважень з розгляду справ про адміністративні правопорушення у цій сфері. Тому місцева рада, відповідаючи за розвиток населених пунктів, позбавлена жодних механізмів впливу на осіб, які використовують земельні ділянки не за цільовим призначенням, здійснюють самозахоплення земельних ділянок або використовують їх без належного оформлення, не сплачуючи до місцевих бюджетів жодних коштів.

   Проектом Закону пропонується надати об’єд-наним територіальним громадам повноваження розпоряджатися землями за межами населених пунктів (крім земель оборони, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення на об’єктах природно-заповідного фонду загальнодержавного значення та інших, які мають важливе значення для держави).

   Ще один важливий законопроект стосується захисту майнових прав осіб, які придбали квартири та нежитлові приміщення в об’єктах незавершеного будівництва.

   На даний час права на об’єкти, розташовані в будинках, що не введені в експлуатацію, не підлягають державній реєстрації. Особи, які придбають такі приміщення, залишаються незахищеними зокрема від подвійних продажів таких об’єктів. Окрім цього, на практиці мають місце випадки, коли забудовник здійснює відчуження більшої кількості квартир, ніж передбачено проектною документацією на будівництво будинку. Це призводить до появи в Україні довгобудів, ошуканих інвесторів, а також підриває довіру громадськості до порядних забудовників.

   Тож метою проекту Закону є запобігання зловживанням у сфері будівництва, а саме – подвійному продажу квартир та нежитлових приміщень у незавершених об’єктах будівництва та відчуженню квартир, будівництво яких не передбачено проектною документацією.

   Цим проектом пропонується з 1 липня 2018 року зобов’язати замовника будівництва перед відчуженням квартир та нежитлових приміщень зареєструвати за собою право власності на будинок, на об’єкт незавершеного будівництва, а також на кожну квартиру чи приміщення, що підлягають продажу. Особа, яка придбала права на відповідні об’єкти, зобов’язана буде подати заяву про державну реєстрацію свого майнового права, яка повинна реєструватися в базі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

   І нарешті останній, найважливіший законопроект, розроблений минулого року за моєю участю, що стосується державного устрою нашої країни та передбачає зміну виборчої системи в Україні, був поданий до парламенту 6 грудня. У проекті Закону про вибори народних депутатів України за мажоритарною системою йдеться про те, що відповідно до статті 5 Конституції України, “носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ”, і народ України вже давно переконався, що при системній партійній безвідповідальності та відсутності політичної культури потрібна виключно мажоритарна система виборів.

   Мажоритарна система виборів є досконалішою, оскільки громадяни бачать, кого обирають і хто несе перед ними відповідальність. Також вона характеризується відносно простим порядком підрахунку голосів, простотою адміністрування виборів, зрозумілістю виборчої системи та процедури голосування для виборців. Праця депутата відбувається в інтересах виборців округу. Мажоритарна система виборів надає свободу дій депутату, оскільки він залежить лише від виборців округу, а не від олігархів, яким належить партія. Склад першого скликання Верховної Ради України, який був повністю мажоритарним, і досі вважається найпрофесійнішим.

   Зараз до партійної діяльності залучені не більше трьох відсотків населення. Переважна більшість населення не хоче долучатися до неї, люди не хочуть бути членами будь-яких партій через повну зневіру, відсутність партійної відповідальності. У зв’язку з цим виникає логічне питання: чому три відсотки населення мають узурпувати владу?

   Таким чином, виключно пропорційна система виборів, яка нав’язується політичними партіями, призведе до того, що народ України буде позбавлений права брати участь у державотворенні, тому що кандидати до Верховної Ради України будуть формуватися згідно з партійними списками, які затверджуватимуться на з’їздах політичних партій, а самі депутати будуть підзвітні партійним проектам.

  Законопроектом пропонується вибори на-родних депутатів України проводити за мажоритарною системою в 450 одномандатних виборчих округах. Прийняття законопроекту значно покращить якісний депутатський склад Верховної Ради України, який буде більш відповідальним та підзвітним своїм виборцям.

  Вважаю, що законопроекти, про які йшлося вище, будуть прийняті Верховною Радою та сприятимуть покращенню рівня життя наших громадян, тож і надалі працюватиму в цьому напрямку.

Сергій Гавриленко

Один комментарий

  • Аноним пишет:

    Результат неупередженого аналізу здобутків, інтелектуальних і моральних здібностей, -якість наповнювачів Органів Державної влади, від виборів до виборів -все гірший і гірший. Як у ВРУ, так і в Президентстві… — Це підтверджується безперервним регрессом Украіни. Погіршенням життя переважної кількості громадян. Вимирання і втеча з рідноі землі, у пошуках кращоі долі…Очевидний, неспростовний факт!!!
    Лицеміри та скоро-воро-багатьки, а не ДЕРЖАВНИКИ правлять нами! Процес цей вже незворотний, то хай не мудрствує лукаво пан депутат, що мажоритарка врятує.. Тенденція 26-ти незалежних років продовжується і перемагає…

    Мне нравится! Thumb up 0

Добавить комментарий

Войти с помощью: 

Ваш e-mail не будет опубликован.

Страница 1 из 11