Якщо ваші права порушені
Офіційний сайт Олександрійської міської ради закликає городян звертатися на “гарячу лінію”, якщо ваші права як споживача було порушено. Якщо вам продали неякісну продукцію, у вас є зауваження щодо надання тих чи інших послуг, тоді ця інформація для вас.
У разі виникнення спірних питань з питань захисту прав споживачів юридичні та фізичні особи, мешканці міста, можуть звернутися за телефоном з питань захисту прав споживачів до:
Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області
тел. (0522) 32 14 58, у робочі дні з 08.00 год. до 17.00 год., перерва з 12.00 год. до 12.45 год.
Департаменту економічного розвитку і торгівлі Кіровоградської облдержадміністрації
тел. (0522) 24 19 52, у робочі дні з 09.00 год. до 18.15 год., перерва з 13.00 год. до 14.00 год.
Управління економіки міської ради Олександрійської міської ради
тел. (05235) 7 20 40, у робочі дні з 08.00 год. до 17.00 год., перерва з 12.00 год. до 12.45 год.
Скаржусь:
-Не поліпшена якість тепла, як було тепле, так і залишилось!
-А вартість???
Вода, як була мокра, так і є!
-А вартість???
З підвищенням ціни завжди декларують підвищення якості!
– Де вона???
Вже скаржились, вимагали індексації пенсії – “підвищили!” – була 100$, стала 50$!
Скаржтесь і ви… не прогадаєте, у нас ще купа недореформованих покращень))
Мне нравится! 0